2 Mayıs 2011 Pazartesi

Ben ne çok şey istiyormuşum meğer.

  • Hayvan gibi içip sarhoş olduktan sonra ağlaya ağlaya O’nu arayıp yanıma çağırmak istiyorum.
  • Hep O’na sarılıp uyumak istiyorum.
  • O iğrenç okula gitmek istemiyorum, daha düzgün insanların olduğu bi okula gitmek istiyorum.
  • Sınıfımdaki o gerizekalı kıza gidip “senin amına koyayım sürtük seni.” diye bağırmak istiyorum.
  • Okula girdiğimde kapı girişindeki aynada kendimi gördüğümde “tü allahın belası şu tipime bak ya.” demek değil de şöyle baştan aşağı kendimi bi süzüp tek kaşımı havaya kaldırarak havalı bi şekilde yürümek istiyorum.
  • Dünyadaki en güzel ses benim olsun istiyorum. 
  • -Ki’lerin yazımını artık öğrenmek istiyorum.
  • Grease Müzikali’nde başşşşrol oynamak istiyorum. 
  • Taylor Momsen gibi bacaklarım olsun istiyorum.
  • 60 model kırmızı bi Chevrolet’im olsun istiyorum.
  • Matematiği artık anlamak istiyorum.
  • Nejat İşler gibi seksi bi sevgilim olsun istiyorum.
  • Ha ama illa yabancı derseniz Ian Somerhalder gibi bi sevgilim olsun istiyorum.
  • Analog, zenit, polaroid ve bilimum bütün makinalara sahip olmak istiyorum.
  • En başta O dedim ama O’luk kimse yok. Olsun istiyorum.
  • Ama beni çok sevsin istiyorum. Ana kuzusu olmasın, herkesten farklı olsun istiyorum. 
  • Lila rengi odamın ağzına sıçmak istiyorum.
  • Bordoya boyanmış duvarlar, yere atılmış bi yatak, leptop ve yere saçılmış kitaplarla dolu olan bi oda istiyorum.
  • Yolda gördüğüm bütün uzun bacaklı, zayıf ve seksi kızların saçından tutup kafasını kıvılcım çıkarana kadar asfalta sürtmek istiyorum.
  • İngilizce kursumdaki sekreter kızın allah belasını versin istiyorum.
  • Geometricimiz artık mal mal hareketler yapmasın istiyorum.
  • Coğrafyacımızın çocuğu gibi sevdiği arabasını boydan boya çizmek istiyorum.
  • Amerika’da tiyatro eğitimi alıp, Hollywood’un en ünlü ve yetenekli ismi olmak istiyorum. (ehem…)
  • Indie takılanların daha doğrusu takılmaya çalışanların ağızlarına geğirmek istiyorum.
  • Her sabah “bu ne la dünün aynısı” demek istiyorum, ama hep unutuyorum…
  • Açık sözlü olmak istiyorum.
  • Beni sinirlendiren herkesin yüzüne “siktir lan yavşaaaam!” diye bağırmak istiyorum. Yaş farkı gözetmeksizin. 
  • “Nasıl olmuşum?” diyenlere “Bokum gibi olmuşsun.” demek istiyorum.
  • Her sabah 6.40’de kalkmak yerine 10’da kalkmak istiyorum.
  • Tam şuan da büyük boy pizza yemek istiyorum. 
  • Macbook istiyorum.
  • Kullandığım külüstür telefondan kurtulup Blackberry istiyorum.
  • xD yapanların x’i götlerine sokmak istiyorum.
  • Fotoğrafıma “çk gzl çkmşssn ttlm:)” yazanlara “sanane lan yarram, güzelsem güzelim sana mı dert?” demek istiyorum.

Evet, öyle yani. Daha vardır da aklıma gelmiyo şuan… Zaten büyük ihtimalle yarısına kadar okumuşsunuzdur. Sonra da “ben de senin ağzına sıçmak istiyorum, bize ne lan bunlardan.” deyip kendi kendinize atarlanmışsınızdır. Eğer öyle bişey dediyseniz bende sizin ağzınıza sıçayım. Yok ama demediyseniz de sıçayım…… Deeeeeermişim. Yok lan yok. Sıçmam merak etmeyin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder