2 Mayıs 2011 Pazartesi

Ben buyum.

Ben öyle sinek kaydı traş olup,takım elbise giyen,korkak adamlardan hiç haz etmem. Ben,yasalara uymayan,herkesden farklı,farklı olduğu için de garipsenen adamları severim. Kötü adamlara aşık olurum. Korkusuz olmalı. Sigara içmeli. Alkol almalı. Benimle karşı karşıya oturduğunda alkolün dibine vurabilmeli,sigarayı benimle birlikte ciğerlerine çekebilmeli. Birlikte dertleşebilmeliyiz. Bakımlı olmalı,temiz olmalı ama kirli gibi görünmeli. Sevişmenin anlamı sadece zevk almak olmamalı onun için,öyle hayvan gibi sevişmemeli. İncitmeden,karşısındakinin insan olduğunu unutmadan yapmalı işini. “Boşaldım,hadi yallah” diyecek kadar aptal olmamalı. Her şeyi bilerek yapmalı. Aynı anda zevk almalı. Aynı anda bitirmeliyiz ilişkimizi. Seks ihtiyaç olmamalı onun için. Bir kadın girdimi hayatına,onunla her şeyi yapabilmeli… Koruyabilmeli kendinden. Diğerlerinden. 
Kanunsuz olmalı. Yaramaz,hergelenin teki olmalı. Öyle cici bici giyinmiş anne kuzusu tipleri sevmem. Dişi kırık,üstü başı dağınık,dağınık sevişen,yumuşak konuşan adamlar ilgimi çeker. 
Ben bir kadınım evet,ama yeri geldiğinde küfür ederim. Ahlaksız olurum. Ahlaksız sevişirim. Kadın olmam,küfür etmeyeceğim anlamına gelmez. Ben de benim gibi küfürbaz kadınları severim. Çekinmeden. 
Makyajımla yatarım. Sabah akmış makyajımla uyanırım. Genelde çoraplarım yırtık olur. Hava olsun diye değil. Eskidiği için yırtık olurlar. Yenileri almam. Yeni, cicili bicili şeylerden hiç haz etmem.
Ben buyum.
Mahalle ortamına gelemem. Halk millet bilmem ne baskısına gelemem. Dilediğim yerde dilediğim gibi davranabilmeliyim. İstemediğim bir şeyi hiç kimse bana zorla yaptıramaz.
  • Ahlak sevmem.
  • Kural sevmem.
  • Siyaset sevmem.
  • Din sevmem.
  • Millet sevmem.
  • Tanrı sevmem.
Ben benim. Sevmediğim şeyleri kimse bana zorla sevdirtemez.
Ben kuralsız adamı severim. Küfürbaz kadını severim. Alkolik din adamını severim. Düzensiz öğretmeni severim. Kuralsız okulu severim. Dağınık yatağı severim. Soğuk duşu severim. 
Bu yüzden; ben buraya ait değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder