26 Mart 2011 Cumartesi

Bu sınavda matematiğin amına koyucam diyodum ama tam tersi oldu…

Halbuki çok çalışmıştım! Sınav kağıdına baktığım zaman “oha en az 5 tanesini yaparım.” dedim ve yapmaya başladım. Dediğim gibi ilk soruyu çözdüm, ikinci soruya geçtim. Onu uğraşırken gözüm -göz yani bu- yanımda oturan Selin’in kağıdına kayıverdi… Hoca geldi kağıdımı aldı ve gitti……………………………………………………

Şok oldum lan! Hayır tamam ben matematikten hep 0 almışımdır ama buna çalışmıştım lan!!! İlk defa 0 ya da 1 almıcaktım oğlum!!! Çalışmıştım!!! Akşama kadar dershanelerde sürünmüştüm!!!
Neyse, aldı kağıdımı. “Kağıdımı neden aldığınızı sorabilir miyim hocam?” dedim. Uyarmam demiştim de bilmem ne. Lan amına koyduğumun sürtüğü kopya mı çektim yavşak, göz bu, bi anlık bakmışımdır yani nolucak. Götüne mi battı lan?!?! diyesim geldi. Çıkabilir miyim diye sordum hayır dedi. Siktir yavşak dedim. Üzüldüğümden değil sinirden ağladım bide. Neyseciğime zil çaldı. Çıkarken de atarlı atarlı “ben ilk defa bi sınavdan 0 almıcaktım hocam, çok çalışmıştım ama sizin yüzünüzden bundan da 0 alıcam. Sağolun ya çok teşekkür ederim.” dedim. Bişey söylüyodu fakat dinlemeden kapıyı çarpıp çıktım.
Vallaha evlat acısı gibi koydu ya. Sen o kadar çalış, en az 55 alırım de. Sonra gelsin hoca kağıdını alsın…
Düşünebiliyo musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder